Concept și Punctaj

 

Concept3 branduri, 3 echipe, 30 de oameni, 30 de ore.

Reunium 30 de oameni de marketing, branding, strategie și social media într-o competiție de idei. Îi împărțim pe 3 echipe care vor lucra pe cele 3 branduri alese de Lidl.

Provocăm participanții să vină cu cele mai creative idei pentru activări, rezolvând briefurile pe care le oferă bradurile din competiție.

Rezolvarea briefurilor va fi însoțită și de o activare care să susțină ideea fiecărei echipe.

Participanții vor primi puncte pentru activitatea lor. Postările în social media reprezintă 20% din punctaj, iar cel mai important este punctajul juriului, care valorează 80% din total. În acest mod, pe lângă competiție, lupta ideilor și activărilor, fiecare dintre cele 3 branduri va beneficia de vizibilitate.

Ne propunem prin Game of Brands să umanizăm ideile de marketing din spatele campaniilor de marketing și să aducem brandurile mai aproape de consumator.

 

Regulamentul jocurilor

Game of Brands este un joc de echipa care trebuie să urmeze regulile de fair-play ce se adresează tuturor sporturilor.

Conceptul este creat de echipa Biz și, pentru buna sa desfășurare vă recomandăm să respectați următoarele direcții:

 

  1. ECHIPA

Componența fiecărei echipe în parte va fi aflată de toți participanții în același timp.

Componența echipelor nu poate fi schimbată la cererea unui participant.

 

  1. BRIEFUL echipelor

Brieful va fi primit de fiecare echipă în același moment.

 

  1. PUNCTAJUL POSTĂRILOR

🔴Postare publica (Facebook / Instagram / Tik Tok / Linkedin), cu #GameofBrands și hashtagul echipei din care faci parte: #PretulLIDL, #AprindeGustul și #ChefSelect – 10 puncte/individual.

🔴Story (Facebook / Instagram / Tik Tok / Linkedin) cu hashtagul echipei din care faci parte – 5 puncte/individual.

🔴Pentru respectarea programului – 5 puncte/individual.

🔴Fair-play – 10 puncte, per echipa – se vor acorda la final pt respectarea programului si regulamentului

  1. Activările

Pe baza briefului, fiecare echipă va putea propune sau va realiza o activare. Juriul competiției va lua în calcul și ideile de activare.

  1. Notele Juriului:

Juriul va puncta cu note de la 1-5 pentru categoriile alese de juriu.